Aktuálně nejsou žádné domácí úkoly k vypracování.
Do 15.3.2020
Zadáno: 11.3.2020
- procvičit slovíčka 5.lekce (+ nepravidelná slovesa)
- učebnice - četba (reading) s.55/cv.1,3 - odpovědět písemně do sešitu (očíslovat)
- PS 42-43 všechna cvičení vypracovat písemně
Do 16.3.2020
Zadáno: 13.3.2020
Prosím, přihlaste se na
cs.khanacademy.org/join a zadejte kód vaší třídy JUXJN38H, budeme zde procvičovat. Děkuji
Do 17.3.2020
Zadáno: 13.3.2020
Přečtěte si v učebnici kapitolu Krása pohybu (svalová soustava) str. 61-63.
Přepište si do sešitu výpisky (viz. příloha: Svalová soustava - výpisky).
Doplňující informace: Svalová soustava - výpisky.docx (13,72 kB)
Do 18.3.2020
Zadáno: 11.3.2020
Procvičování vzájemné polohy kružnic
- učebnice 23/5,6,7
Do 18.3.2020
Zadáno: 12.3.2020
- přečíst a dopsat si informace o spalovacích motorech
(. 90 - 94) - pokračování z úterní hodiny
-youtube. com - např. Byl jednou jeden vynálezce - James Watt, nebo např. Kde se vzal a jak funguje spalovací motor (HowTocz)
Do 18.3.2020
Zadáno: 16.3.2020
Dobrý den,rodiče, ahoj žáci. Doufám, že jste se již všichni přihlásili na Khan Academy (viděla jsem vás tam pouze 24 z 43!!!). První úkol jsem dnes aktualizovala a zadala, termín dokončení je 18. 3.ve 12:00. Berte to jako první zkušební zadání, uvidíme, co všechno stihnete a jak rychle. Byla bych ráda, kdybyste mi dali zpětnou vazbu (jak se vám to líbí, zda toho nebylo hodně, zda zvládáte, jak se v aplikaci orientujete) buď na email mislosarova@seznam.cz nebo mě najdete na Messengeru - Michaela Šlosarová. Děkuji. Přeji hezký den a matematice ZDAR!
Do 19.3.2020
Zadáno: 12.3.2020
1) PS str. 28
2) Podívejte se na tento odkaz na sopku Stromboli, čím je zajímavá?
https://www.google.com/maps/place/Tip+of+the+Ravens/@38.7892885,15.2048755,14z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x1315e560df94b48f:0x8b4bca7c47c14447!2sStromboli!3b1!8m2!3d38.7925148!4d15.214917!3m4!1s0x1315e515a423e437:0x72fde7acd7334d05!8m2!3d38.7954763!4d15.1927641
Do 20.3.2020
Zadáno: 11.3.2020
https://www.slavne-dny.cz/
20. 1. 1793 Den, kdy byl popraven Ludvík XVI.
18. 6. 1815 Den, kdy došlo k bitvě u Waterloo
Do 20.3.2020
Zadáno: 11.3.2020
Vzhledem k tomu, že probíráme dějiny populární hudby 20. a 21. století, doporučuji vaší pozornosti dokumentární sérii s názvem Příběh Heavy Metalu (1-10)dostupný na You Tube.
výstup: 1. Napište svůj názor na dokument a jeho obsah (co vás zaujalo, co ne a proč). Stačí půl stránky.
2. Vytvořte referát na skupinu, která vás díky dokumentu zaujala.
Vyberte si jednu z možností (zadání 1 nebo 2)
Do 20.3.2020
Zadáno: 12.3.2020
Mluvnice - Významové poměry mezi VH
- pracovní list (viz příloha - rozdáno ve škole)
- učebnice str.65/cv.14,15, str.66/cv.16, str.67/cv.17,18,19
- procvičovat pravopis on-line např. https://www.umimecesky.cz/
https://www.pravopisne.cz/ atd.
Sloh - Líčení (kdo neodevzdal)
Doplňující informace: Významové poměry mezi VH.docx (3,46 MB)
Do 20.3.2020
Zadáno: 12.3.2020
5. lekce - procvičovat slovíčka a gramatiku
- pracovní sešit str. 45
- pracovní listy viz.příloha
Doplňující informace: Nj 2.docx (224,12 kB)
Do 20.3.2020
Zadáno: 17.3.2020
Dobrý den,
tento týden se budeme věnovat opakování tématu tepelné motory.
-na www.skolasnadhledem.cz si zadejte ročník : 8., téma: tepelné jevy, cvičení: Tepelné motory - typy a fáze činnosti (přetahování)
tepelné motory (třídění)
- do sešitu si poznamenejte informace, které jsou pro Vás nové.
Pomocí odborné literatury, internetu vyhledej odpovědi na následující otázky - odpověď zapiš do sešitu a uveď zdroj,odkud jsi čerpal/a (odkaz či odkazy). Nezapomeň,že je lépe čerpat z více zdrojů.
1) Jaké tepelné motory se používají v současných letadlech a na jakém principu pracují?
2) Jaké motory se používají v raketách a na jakém principu pracují?
Do 20.3.2020
Zadáno: 17.3.2020
- učebnice s.57/ cv.1 - ústně
s.57/ cv.2 - do sešitu přepsat vytvořené věty - očíslovat! (nahrazujete sloveso get)
s.57/ cv.3 - do sešitu přepsat vytvořené věty - očíslovat!
Do 23.3.2020
Zadáno: 18.3.2020
1. Několikrát si zahraj tuto zeměpisnou hru
2. Vyber si 10 států a napiš, co je na obrázku
3. Vyfoť na třídní Whatsapp tvoje nejlepší skóre a seznam 10 obrázků (stát + název toho, co je na obrázku)
Odkaz na hru:
https://europa.eu/learning-corner/match-the-landmarks_cs
Do 23.3.2020
Zadáno: 18.3.2020
Ahoj, většina z vás už je na Khan Academy přihlášena, sice ne všichni splnili zkušební úkol, ale teď už to určitě bude lepší. Další úkol máte zadaný ke splnění do pondělí. Mějte se krásně. M. Š.
Do 23.3.2020
Zadáno: 20.3.2020
1. pustit na youtube dokument viz odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=nSj-FDZMn9U
(stačí první polovina, zbytek je pro nás nadstavba, aktivitě se však meze nekladou:-)
2. učebnice str.39 Periodická soustava prvků- přečíst a opsat žlutý obdelník
Do 25.3.2020
Zadáno: 18.3.2020
Prosím o vyplnění pracovního listu do 25.3.2020, to znamená, že do 25.3. mi vyplněný pracovní list pošlete do skupiny na WatsAppu(737756514)nebo do individuální zprávy, to bych preferovala, popř. na email ter.kalatova@seznam.cz, já Vám v co nejklarším čase opravím a pošlu zpětnou vazbu. Jakékoli dotazy nejlépe ve skupině. Díky za spolupráci.T.
Doplňující informace: Doplň sloveso8A.docx (14,26 kB)
Do 26.3.2020
Zadáno: 23.3.2020
Vyplňte následující pracovní list. (např. vytisknout a vyplnit nebo vyplnit v počítači a mít ho v elektronické podobě)
Zašlete ke kontrole na email do 26.3.2020: mivok17@seznam.cz
Doplňující informace: Svalová soustava - pracovní list.docx (700,18 kB)
Do 26.3.2020
Zadáno: 23.3.2020
Ahoj, další úkol na Khan Academy je ke splnění do čtvrtka. Přeji úspěšný boj s matematikou!
Do 27.3.2020
Zadáno: 20.3.2020
Řešení úkolu zadaného do 20.3.
Doplňující informace: Řešení.pdf (427,14 kB)
Do 27.3.2020
Zadáno: 20.3.2020
Mluvnice - Významové poměry mezi VH uč. str. 68,69
PL - Diktáty a testy pro 8. tř. v příloze
Sloh - Úvaha - projděte si str. 125 a 126 a písemně se pokuste vypracovat cv. 7 na 126
Literatura - čtěte, čtěte, čtěte;)
Doplňující informace: Diktáty a testy.pdf (1,37 MB)
Do 27.3.2020
Zadáno: 20.3.2020
Opakovaní - slovesa - pracovní listy viz. příloha
Opakovat slovní zásobu 1. - 5. lekce
Doplňující informace: NJ 8.pdf (293,08 kB)
Do 27.3.2020
Zadáno: 20.3.2020
vyplnit osmisměrku, je to opakování slovíček z lekce 5, vyškrtanou poslat do 27.3.2020
Doplňující informace: osmisměrka_NJlekce5.xlsx (22,21 kB)
Do 27.3.2020
Zadáno: 20.3.2020
1. opakování všech značek prvků, co již známe
2. zapsat do sešitu tyto nové prvky a v tabulce najít jejich značky: beryllium, bor, argon, vanad, gallium, germanium, arsen, krypton, rubidium, stroncium, plutonium, baryum, cesium,
3. vytvořit křížovku, kdy v tajence (min 6 písmen) vyjde název 1 z nových prvků a v jednotlivých řádcích (min 6 řádků) křížovky, budou názvy prvků nebo jejich značky
Do 27.3.2020
Zadáno: 23.3.2020
Řešení předchozích cvičení:
učebnice
s.55/cv.1
1-It is a family holiday (adventure, camping holiday).
2-They are staying in a tent in a field in the Lake District
3-They have tried moutain biking, rock climbing and canoeing. They haven´t been pony trekking.
s.55/cv.3
1-Shannon
2-Gemma
3-Gemma
4-Shannon
5-Gemma
6-Gemma
7-Shannon
8-Gemma
s.57/cv.2
2-are becoming
3-receive
4-bought
5-fetch
6-walked
s.57/cv.3
2-Did you get my message?
3-When did you get to the party?
4-Come on. Let´s get on the train.
5-Don´t worry. I´ll get your jacket.
s.62/cv.3
2-packed
3-write
4-get
5-buy
6-went, lost
7-stay, went
Nové úkoly:
Významy slovesa get
- učebnice s.62/cv.4 - ústně
- PS s.45/1,2,4
Do 29.3.2020
Zadáno: 22.3.2020
-stále opakovat stávající slovní zásobu (профессия, место работы, животные)
-do sešitu vypsat povolání všech členů rodiny (např.Моя мама - врач.Она работает в больнице.Моя сестра не работает,она учится в школе в первом классе.....)
-učebnice str.45 cv.12 (nahrávka viz příloha)
-do sešitu opsat ”bublinu” na str.45 Это..Его/ее мама..
-cv.13 - přečíst a představit osoby na fotografiích,použít fráze z bubliny: Это Павел.Его мама - менеджер.Его папа - учитель.Его младший брат - школьник.У него есть собака Джек. Další vizitky podle vzoru.
Doplňující informace: track 1_090.mp3 (843,31 kB)
Do 29.3.2020
Zadáno: 23.3.2020
Dobrý den,
povedlo se Vám najít odpovědi na otázky z minulého zadání? Doufám, ze jste si odpovědi stručně poznamenali do sešitu!
A jak Vám šlo opakování na webu skolasnadhledem?
Tento týden se podíváme ”na zoubek” elektrickým jevům.
Pro začátek si zopakujeme, co už byste měli vědět z 6. a 7. ročníku.:-)))
Pokračujte, prosím, stažením přílohy tohoto zadání.
ÚKOL Č. 3 (v příloze) - termín odevzdání/poslání (28. 3.)
V případě nejasností atd. mě kontaktujte na email v příloze.
Mějte se prima!
KH
Doplňující informace: elektrické jevy 1 tabulka k opakování.odt (47,80 kB)
Do 29.3.2020
Zadáno: 24.3.2020
Lekce 6 - slovní zásoba That´s life - zopakovat - učebnice str. 64 nebo nakopírovaný list str.109. Pro snazší zapamatování si napište jednotlivá slovíčka na lístečky a rozmístěte doma, ať je máte na očích a pokaždé si výraz řekněte anglicky. Stejně tak máte spoustu času rozhlédnout se kolem sebe a pojmenovat anglicky vše, co vidíte. Pokud nějaké slovíčko nevíte, najděte ve slovníku, napište a označte příslušný předmět. Za pár dní budete všechny neznámé výrazy ovládat. Pokud pomáháte rodičům a to určitě pomáháte, pojmenujte činnost anglicky - procvičování lekce 6. Hezké dny.
Do 30.3.2020
Zadáno: 23.3.2020
1. Zahraj si hru ”Slepá mapa 1 - Evropa ” z odkazu https://www.geograf.in/cs/
2. Podívej se na toto video na část Španělsko A Portugalsko - youtube ”Bohemian Teacher - JIZNI EVROPA”
3. Vyplň PS str. 29 ”ŠPANĚLSKO A PORTUGALSKO”
4. Do soukromého Whatsappu mi nafoť tvoje skóre ze hry, úkol z PS + minulý úkol (PS str.28)
Do 31.3.2020
Zadáno: 18.3.2020
Česká televize nabízí každé úterý ve 14:00 na Čt1 pořad Škola doma - inspirativní televizní opakování nejen pro žáky devátých tříd chystající se na přijímačky na střední školy.
Otestujte své znalosti a rozšiřte si své obzory;)
P.S. Ve čtvrtek je na řadě matematika a jednotlivé díly si můžete pustit z archivu české televize
Do 31.3.2020
Zadáno: 23.3.2020
Jelikož to vypadá, že se ještě nějakou tu dobu neuvidíme, ráda bych se s vámi domluvila na zpětné vazbě,neboli ráda bych vás občas zkontrolovala;)
Takže líčení, které jste měli zadané už před měsícem, mi pošlete na mail lenka.eklova@seznam.cz (týká se těch, co zatím neodevzdali)
Cvičení v učebnici (nemusíte všechno) a alespoň jeden test v příloze vypracujete a sami zkontrolujete. Řešení posílám vždy na konci týdne v příloze.
A konečně on-line procvičování. Na www.onlinecviceni.cz se otestujte a výsledky (foto hodnocení/skóre) mi pošlete na WhatsApp. A jelikož školní webové stránky trochu zlobí a odkazy nejdou zkopírovat, napíšu krok za krokem;)
www.onlinecviceni.cz - 2.stupeň český jazyk - 8.ročník - skladba vět - poměr mezi větami (je zde k dispozici 5 testů, zkuste alespoň dva nebo tři)
Niki, Anička, Kuba, Dominik a Saša nemusí stihnout všechna cvičení a mohou používat přehledy učiva popř. učebnici.
Kdybyste něčemu nerozumněli, potřebovali něco vysvětlit, tak se nestyďte a kontaktujte mě;) L.E.
Do 1.4.2020
Zadáno: 27.3.2020
Milí žáci a rodiče, v nejbližší době pro nás chystáme změnu ve způsobu komunikace s vámi a rozhodli jsme se k tomu využít aplikaci Google G Suite a její součást Google Classroom - aplikace je ZDARMA, jednoduchá na používání i pro žáky druhého stupně ZŠ a relativně snadná na zavedení do praxe. Umožňuje pořádat videokonference se žáky až do 300 současně připojených uživatelů i velmi přehledně zadávat práci. Aplikaci lze používat v mobilu, tabletu i počítači. Pro vás jako uživatele to znamená si do mobilu nebo tabletu stáhnout aplikaci nebo se na počítači přihlásit ke stránkám. Prozatím nic ale nedělejte, o všem budete včas informováni a obdržíte přesné informace. Děkujeme za pochopení a těšíme se na zefektivnění naší společné komunikace.
Do 3.4.2020
Zadáno: 23.3.2020
Nejprve doporučuji připomenout si české dějiny na ”Dějiny udatného národa českého” (videa, kvízy, křížovky...)do dílu 81
A následně vytvořit projekt na téma ”Osobnosti národního obrození” formou lapbooku. Co to je? Lapbook je interaktivní 3D kniha, kterou si žáci vyrábějí sami. Jedná se o knihu (přehnutou čtvrtku A3), která vytváří ucelený soubor informací a zajímavostí na dané téma. (foto v příloze) Vyhledáte odpovědi na mé otázky a krativně napíšete do svého lapbooku.
???
Který z patentů Josefa II. umožnil stěhování česky mluvícího venkovského obyvatelstva do poněmčených měst?
Která reforma zvýšila vzdělanost obyvatelstva a kdo ji zavedl?
Který jazykovědec (autor první české gramatiky) byl vůdčí osobností první fáze českého NO?
Který jazykovědec dokázal pětidílným Slovníkem česko-německým, že česká slovní zásoba je srovnatelná s německou?
Kdo založil první české nakladatelství a jak se jmenovalo??
Kdo je považován za největšího historika NO? (Na které bankovce je vyobrazen?)
Který z obrozenců se nejvíce zasloužil o rozvoj českého divadla?
Která z jeho her je nejslavnější a proč?
Jak se jmenovalo dřevěné divadlo na dnešním Václavském náměstí?
Znáš nejznámějšího loutkáře doby NO, autora Kašpárka?
Kdo proslul tvorbou satirických epigramů a za svoji novinářskou činnost byl odvezen do Tyrolského Brixenu?
Doplň představitele literatury a jejich díla.
Odkazy: Dějiny udatného národa českého díl 82,83 (na stránkách české televize) a během týdne naskenuju učebnici
Niki, Anička a Dominik se pokusí o jednodušší verzi lapbooku nebo splní kvízy a křížovky k dílu 82,83
Doplňující informace: Lapbook.pdf (1,38 MB)
Do 3.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Přepřítomný čas s just (present perfect)
-připomeň si, že přepřítomný čas se tvoří pomocí slovesa have/has + sloveso s -ed (nebo 3.tvar nepravidelných sloves)
- pokud chceme říci, že se něco odehrálo před chvíli,právě nyní, použijeme ve větě ”just” (teď).
Např. He has just visited his gradma (Navštívil babičku nyní. We have just arrived. Právě jsme dorazili.)
Slovíčko ”just” stojí mezi have/has a plnovýznamovým slovesem.
- vypracuj ústně v učebnici s.59/cv.2
- vypracuj písemně PS s.47/cv.1,2,3,4
Řešení předchozích úkolů:
učebnice s.62/cv.4
a-2, b-4, c-1, d-3, e-5, f-6
PS s.42
cv.1
1e, 2g, 3b, 4f, 5a, 6c, 7d
cv.2
1.lost 2.get 3.put up 4.packed 5.booked 6.checked into 7.bought
cv.3
1.booked 2.go 3.packed 4.lost 5.see 6.buying, buy
cv.4
1.souvenirs 2.holiday 3.tent 4.hotel 5.sights 6.tan 7.luggage
str.43
cv.1 c
cv.2
1.Kieran 2.Rob and Doug 3.Brenda 4.Rob and Doug 5.Brenda 6.Kieran
cv.3
1.F 2.T 3.T 4.F 5.T 6.F
PS s.45
cv.1
1.fetch 2.bought 3.arrive 4.walked 5.became 6.receive
cv.2
1.received 2.walked 3.arrived at 4.became 5.fetched 6.bought
cv.4
1.walked 2.was becoming 3.arrived at 4.buy 5.received 6.fetch
Do 5.4.2020
Zadáno: 29.3.2020
Dobrý den,
věřím, že se vám povedlo doplnit správně tabulku z minulého zadání. Kontrola v příloze :-)))
Velkou pochvalu mají ti, kteří poslali fotky k dobrovolnému úkolu - elektrování.
Pomocí videa/učebnice/svých znalostí zkus odpovědět na otázku: Jak lze zjednodušeně vysvětlit elektrování těles při vzájemném tření?
Na youtube.com:
Fyzika ze všech stran - Statická elektřina (cca 3 minuty)
Látky okolo nás můžeme rozdělit na elektrické vodiče a elektrické izolanty (zapiš si do sešitu) a pomocí videa/svých znalostí si doplň příklady daných látek.
Toto video už asi znáte... youtube. com:
Pokusy nás baví 1 - Van der Graaffův generátor (HD)
Krásný týden, nejen s fyzikou! KH
Do 5.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Pokud máte chuť se pustit do dalšího dobrovolného úkolu a získat jedničku za aktivitu, pusťte si na Televizi Seznam video s názvem Den, kdy bylo vydáno nejúspěšnější album všech dob (30. listopad 1982) a pošlete mi na mail v.slavikova111@seznam.cz odpovědi na tyto otázky.
1. Jak se jmenovalo nejúspěšnější album všech dob a který umělec ho vydal?
2. Co je MTV?
3. Kdo byl producentem nejúspěšnějšího alba všech dob?
Do 5.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Odpovědi na otázky How often....?
Procvičování slovní zásoby - household chores.
1) Učebnice str. 64/cv. 2 - ústně
2) Napište věty - odpovědi na otázky typu : How often do you take out the rubbish in your house? V odpovědích použijte always, usually, often, sometimes, hardly ever, never .... Pište jen odpocědi, otázku si řekni nebo mysli :)
3) Jobs for today - učebnice str. 66/cv. 6 - vytvořte stejný lístek s výčtem povinností - do sešitu.
Vypracované věty a jobs mi pošlete mailem na iva.hockova@volny.cz, pokud zvládnete. Pokud ne, připravte ke kontrole, až se uvidíme. Hezké dny I.Hocková
Do 5.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Zdravím všechny :))
V příloze naleznete obrázky svalové soustavy člověka. Postupně se jednotlivé svaly naučte. Na poslední stránce je text, který si přepište do sešitu.
Hezký den :))
Doplňující informace: Svalová soustava.pdf (931,27 kB)
Do 6.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Ahoj, v příštím týdnu si v Khan Academy procvičíme Pythagorovu větu.Krásný týden!!
Do 6.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Mluvnice - procvičování on-line tentokrát na www. umimecesky.cz - zvolíte pravopis (zde si můžete zvolit diktáty, doplňovačku, mluvený diktát…) zvolíte ročník – 8.třída a vyberete variantu (těžké/střední) a např. Psaní i/y mix nebo Psaní s/z na začátku slova atd.
Nebo zvolíte v nabídce mluvnici a zopakujete si rozbory vět. (např. stavba vět – poměry mezi VH)
Tak procvičujte a hodnocení/skóre mi posílejte na WhatsApp;)
Sloh – podívejte se na www.cesky-jazyk.cz – slohové práce a vyhledejte podle slohových útvarů úvahu. Přečtěte si několik ukázek, ať si uděláte představu o tom, jak má úvaha vypadat (jak vyjádřit svůj vlastní názor).
Někteří z vás zatím neposlali líčení ani nesplnili online cvičení!
Do 6.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
Dobrovolný úkol: procvičování slovíček a gramatiky na www.umimenemecky.cz
Do 6.4.2020
Zadáno: 30.3.2020
1. Pokračujte ve shlédnutí videa, z jeho pomocí doplňte PS str. 29-30
https://www.youtube.com/watch?v=jCgaooO-178
Úkoly, které budu zadávat ( včetně včerejšího) mi již neposílejte na žádnou soukromou ani jinou skupinu, ani na mail, ani na telefon. Všechny úkoly si ale shromažďujte a foťte. Až spustíme pro každou třídu GoogleClassroom, pošlete mi vše tam a já to ohodnotím. Takže pracujte pečlivě. Kuncipálová
Do 6.4.2020
Zadáno: 31.3.2020
Kovy - učebnice str.36-37
přečíst a prohlédnout obrázky předmětů, které se z kovů vyrábí
Zápis do sešitu:
Vlastnosti kovů: kovový lesk, kujné a tažné, vedou elektrický proud a teplo
slitiny kovů- směsi kovů, kombinující vlastnosti obsažených kovů
příklady slitin:
bronz
ocel
pájka
dural
- doplnit z jakých kovů tyto slitiny jsou
Kovy:
železo
hliník
měď
zinek
zlato
stříbro
olovo
cín
- doplnit 1-2 vlastnosti a 1-2 využití, případně doplnit obrázky
Do 6.4.2020
Zadáno: 31.3.2020
Vážení rodiče a žáci,
jak jsme již avizovali, plánujeme přechod v komunikaci s vámi na Google Classroom – Google Učebna (dále jen GC). Co to pro vás znamená:
- třídní učitel v nejbližších dnech rozešle rodičům formou emailu nebo SMS žákův přihlašovací email a heslo
- žák se na stránkách classroom.google.com přihlásí na svůj účet, vpravo nahoře klikne na 9 teček (čtverec 3x3 tečky), zde zadá UČEBNA
- pro práci s GC shlédněte prosím návodná videa:
https://www.tybrdo.cz/informatika/google-ucebna-z-pohledu-zaka-navody-pro-naproste-laiky
https://www.ucimeonline.cz/informace/Pro-studenty-a-zaky
- GC lze používat nejen na PC, ale i v mobilu či tabletu (žákům chodí upozornění na nová zadání ve formě zprávy aplikace přímo do mobilu) – stáhněte si prosím aplikaci GOOGLE CLASSROOM, popř. i GOOGLE KALENDÁŘ (přehled úkolů v časové dotaci)
- v případě jakýchkoli nejasností kontaktujte prosím třídního učitele
V první etapě od pondělí 6. 4. 2020 bychom rádi zapojili šesté a deváté ročníky (zadání budeme minimálně první týden zadávat duplicitně i na stránky třídy na webu školy). Další ročníky budeme průběžně přidávat – sledujte stránky třídy.
KAŽDÉ ZAČÁTKY JSOU TĚŽKÉ, ALE SPOLEČNĚ TO ZVLÁDNEME!!! Těšíme se na vás v naší nové GOOGLE UČEBNĚ:-)
Do 7.4.2020
Zadáno: 20.3.2020
Naučit se slovíčka lekce 6 a po naučení procvičit vyplněním osmisměrky, tu zase poslat
pracovní sešit str. 48 cv 1,3 a str. 49 cv 4 - procvičování slovní zásoby
skoukněte prosím tento odkaz https://www.youtube.com/watch?v=aW-MFS4Stm4 a vyplnte tabulku v pracovním sešitě na str. 49 cv 5 a zase vše pošlete můžete prostřednictvím google classroom
díky moc za spolupráci
Doplňující informace: osmisměrka_NJlekce6.xlsx (23,26 kB)
Do 7.4.2020
Zadáno: 31.3.2020
Kovy- zopakování informací o kovech
video: https://www.youtube.com/watch?v=0sQIF8Y5gfw
Do 8.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Pro zahřátí si procvičte s zopakujte svaly:
https://learningapps.org/display?v=pf83okqmt20
Dále vyplňte pracovní list a vložte do Google Clasroom.
Pokud ještě nejste přihlášeni v kurzu Přírodopis 8.B, tak se prosím přihlaste. Pokud vám to nepůjde, tak mě kontaktujte na vokacova.mirka@2zshorovice.cz
Na youtube si pusťte video Byl jednou jeden život - Svaly a tuky:
https://www.youtube.com/watch?v=3FjgFvKWTK4
Napište 5-10 vět, kterými video shrnete. (Google Classroom)
Doplňující informace: Pracovní list - svaly.docx (338,23 kB)
Do 10.4.2020
Zadáno: 2.4.2020
Pracovní sešit str. 49 cv 5 a,b,c
Učebnice str. 51 cv 4
odevzdávejte nejlépe před google classroom, pokub bude nějaký problém kontaktujte mě, díky
Do 10.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
V příloze zasílám řešení minulých úloh. Tak si je překontrolujte a případě opravte.
Doplňující informace: Řešení AJ 8.ročník AJ4.pdf (177,85 kB)
Do 10.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
V přiložené příloze je vysvětlení předpřítomného času s předložkami for a since.
Vypracuj na internetu následující čtyři cvičení:
https://www.grammarbank.com/since-vs-for-
http://www.eclecticenglish.com/grammar/PresentPerfect1D.html
https://sites.uclouvain.be/gramlink/Gramlink-AN/exercices/passe/presentperfect/presentperfect05.htm
https://www.superprof.es/apuntes/idiomas/ingles/gramatica-inglesa/verb-tense/exercises-present-perfect-simple-ever-for-since.html
Hezké Velikonoce! Happy Easter!
Doplňující informace: Předpřítomný for, since.pdf (176,23 kB)
Do 12.4.2020
Zadáno: 5.4.2020
Vypracuj přiložený pracovní list(PL)
V tajence zjistíš téma nové látky
Na youtube si pusť video dle odkazu z PL, stačí jen
0- 7.40 min
Proveď zápis do sešitu viz PL
Doplňující informace: Pracovní list- opakování prvků a PSP.docx (15,16 kB)
Do 12.4.2020
Zadáno: 5.4.2020
Dobrý den,
děkuji těm, kteří poslali fotky svých pokusů na zelektrování těles tření. Ostatní doufám to zkusili také, jen nic neposlali.
Pracujte poctivě a pečlivě, budu to kontrolovat, až se sejdeme ve škole!
Tento týden se budeme dál věnovat statické elektřině.
Do sešitu si nadepište: Elektroskop. Jednotka elektrického náboje.
Na webu české televize si vyhledejte edu. Zadejte: 2. stupeň ZŠ, předmět: fyzika, téma předmětu: elektrický náboj a elektrické pole. Zvolte videa: 1) Statická elektřina. (čas 4.32) 2) Statická elektřina Franklinovy zvonky.
Shlédněte videa, můžete vyzkoušet zas nějaký zajímavý pokus (foto mi můžete opět posílat - opět dobrovolné).
Teď už budete schopni odpovědět na otázky:
1. K čemu se využívá elektroskop?
2. Proč se elektricky nabité těleso stává po uzemnění elektricky neutrální? Uveďte příklad.
Další potřebné informace najdeme v učebnici na straně 107.
3. Kdo to byl R.A. Millikan a co zjistil?
4. Co to je coulomb? Jak se značí? Jakou má hodnotu?
5. Bonus :-) Co to je kvark? (můžeš odpověď zaslat na můj mail - dobrovolné)
Kdo si neví rady - důležité informace (základ z této kapitoly)jsou ve žlutém rámečku v uč. 108, plus tučně zvýrazněné informace v textu)
Těším se, že se někdo pochlubí svým pokusem! :-))
Mějte se fajn a veselé Velikonoce! KH
Do 13.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Zdravím všechny ve velikonočním týdnu!
Protože máte od čtvrtka velikonoční prázdniny, tak tohle matematické zadání nebude tak obtížné (na počítání určitě ne, možná na vyhledávání…).
Velikonoce jsou nejvýznamnějším křesťanským svátkem. Začínají Květnou nedělí, pokračují Modrým úterý, Škaredou středou, Zeleným čtvrtkem, Velkým pátkem, Bílou sobotou a končí nedělí - Božím hodem velikonočním a Velikonočním pondělí.
Vaším úkolem je vyhledat informace souvisejících s Velikonocemi, vytvořit z nich kód a vypočítat pomocí kódu zadané příklady.
KRÁSNÉ VELIKONOCE VÁM I RODIČŮM!!!
Doplňující informace: M 8,9- PL VELIKONOCE.docx (12,34 kB)
Do 13.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Doplň PS str. 31
Do 13.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Podívejte se na stránku o EU (odkaz níže). Přečtěte si o ní základní informace a odpovězte na otázku na Google Classroom.
https://europa.eu/learning-corner/the-eu-whats-it-all-about_cs
Do 14.4.2020
Zadáno: 5.4.2020
Mluvnice - Významové poměry mezi větnými členy
Přečtěte si tabulku v učebnici na str.72, jsou zde stejné významové poměry jako mezi hlavními větami v souvětí souřadném. Vypracujte cv. 2,3 na str. 73.
A kdyby se někdo o Velikonocích náhodou nudil, může dál testovat své znalosti na www.umimecesky.cz;)
Přeji vám veselé Velikonoce, přestože ty letošní budou ochuzené o mnoho tradic.
Do 14.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Bouřlivý rok 1848
Přečtěte si str.60 viz příloha a zapište do sešitu země, ve kterých došlo v roce 1848 k revoluci.
Doplňující informace: dej8_uc_1600x1200_page_31.png (882,38 kB)
Do 14.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Děkuji všem, kteří mi zaslali úkoly, měla jsem z nich radost. Prosím i ostatní o komunikaci.
Úkol pro tento týden:
Přihlásit se do platformy My English Lab – což je vlastně online pracovní sešit k naší učebnici Aj.
1)Přihlásit se na https://englishdashboard.pearson.com/register
2)zvolit Child´s account – studentský účet
3)vložit kód: ESSVMD-MAIM-POME-SYNC-ANCY-MOPE
při vyplňování údajů zvolte stát Czechia, native language Czech, organizace – pokud se to bude ptát – Bohemian ventures Praque.
4) zvolte učebnici, Next move 3,a prozkoumejte lekci 6 - slovní zásobu, Vocabulary a zkuste cvičení na grammar - haveto/don´t have to.Řešení si ukládejte.
Dejte mi zprávu, že jste se přihlásili na mail iva.hockova@volny.cz
Až budete přihlášení, pošlu další pokyny.
Hezké Velikonoce i když letos netradiční.
Do 14.4.2020
Zadáno: 6.4.2020
Dobrovolný úkol - na www.landigo.cz/němčina můžete (každý den 10-15 minut) trénovat německou gramatiku a slovíčka. Najdete tu různé stupně obtížnosti i videokurz německé gramatiky.
Frohe Ostern;)
Doplňující informace: Frohe Ostern.jpg (13,07 kB)
Do 15.4.2020
Zadáno: 2.4.2020
Vyhlašujeme soutěž o nejkrásnější vajíčko nebo velikonoční výzdobu s vajíčky. Soutěž potrvá do 15.4., kdy na stránkách každé třídy vyhlásíme vítěze. Hodnotí se originalita a dobrý nápad. Své výtvory vyfoťte a zašlete své paní učitelce způsobem jakým zasíláte úkoly. Jedná se o soutěž ne o úkol. Věřím, že se zapojí co nejvíce žáků. Přeji hezké tvoření.
Do 17.4.2020
Zadáno: 13.4.2020
Většina z vás už úspěšně pracuje na Google classroom. Pro jistotu však zadávám úkoly i sem.
Vypracuj slovíčka v PS na s.109. Přiložený PL vypracuj a zašli zpět.
Doplňující informace: PL 8.ročník - předpřítomný čas, slovíčka 6.lekce.pdf (265,16 kB)
Do 19.4.2020
Zadáno: 13.4.2020
Může elektricky nabité těleso přitahovat i elektricky nenabité těleso?
Svou odpověď krátce zdůvodněte. Děkuji.
(Dobrovolný úkol - odměna: 1 :)
Do 19.4.2020
Zadáno: 13.4.2020
Vodič a izolant v elektrickém poli
Už víme, že tělesa lze zelektrovat třením a jak na sebe potom působí. (odpuzují se, přitahují se).
Mohou na sebe nějak reagovat zelektrovaná tělěsa a elektricky nenabitá tělesa, nebo dokonce izolanty?
Začněte krátkým opakování ... odkaz: elektrický náboj
Další zadání pro tento týden najdete v přiloženém souboru.
A nezapomeňte si nějaké pokusy vyzkoušet! Ať se Vám povedou.
Pěkný týden K. H.
Odkazy:
1) https://www.skolasnadhledem.cz/game/2709 - elektrický náboj (vím, nejde odkaz zkopírovat - na webu www.skolasnadhledem.cz najděte online cvičení,pak zadejte fyzika, 7.ročník, elektrické jevy, cvičení: elektrický náboj)
2) https://www.youtube.com/watch?v=IcwmCtb-6ls
(www.youtube.com -zadejte: elektrostatická indukce - aotor Pavel Broža, čas: 6.04) nebo statická elektřina na edu české televize)
Doplňující informace: Vodič a izolant v elektrickém poli.odt (12,46 kB)
Do 19.4.2020
Zadáno: 13.4.2020
Významové poměry mezi hlavními větami
Prověřte své znalosti na https://www.umimecesky.cz/rozbory-pomery-vety-hlavni-2-uroven.
Foto svého hodnocení posílejte v příloze na GC;)
Registrace zdarma na 125 odpovědí na každý den.
Do 19.4.2020
Zadáno: 13.4.2020
Revoluční rok 1848 v habsburské monarchii
Přečtěte si prezentaci a zapište do sešitu výpisky.
Jako doplňkový materiál můžete využít 84. díl Dějin udatného národa českého.
Nakonec zodpovězte 5 otázek.
1. Který císař vládl v českých zemích před a během revoluce 1848?
2. Kdo byl rakouským kancléřem (1815-1848)?
3. Kdo stál v čele rakouské armády, která potlačila r. 1848 pražské povstání?
4. Jaký byl pozitivní výsledek revolučního hnutí v habsburské monarchii?
5. Kdo usedl na trůn v prosinci 1848?
Doplňující informace: Revoluce 1848 .pptx (2,40 MB)
Do 19.4.2020
Zadáno: 14.4.2020
Pracuj s učebnicí str.42
Chybějící informace dohledej v textu
PL buď nalep, nebo přepiš a překresli do sešitu
PL je zadán i v Google Classroom, můžeš vyplnit a poslat přes GC
Doplňující informace: Pracovní list- zákon zachování hmotnosti.docx (33,89 kB)
Do 19.4.2020
Zadáno: 14.4.2020
Zdravím všechny, dnes si pomocí Khan Academy (KA) procvičíte, co víme o kružnici a kruhu.
1) Každý se přihlašte do KA, shlédněte videa
2) Vypracujte tam cvičení
3) V jednom z videí uslyšíte a uvidíte, jak vypočítáme obvod kružnice, kruhu
4) Vyplň zkušební test na stránce Google Classroom
Do 21.4.2020
Zadáno: 14.4.2020
Doplň PS str. ( osmisměrka + mapa - využij interaktivní atlas na GoogleClassroom), odpověz na otázku na GC. Úkoly odevzdej.
Do 15.5.2020
Zadáno: 27.3.2020
Milí žáci a rodiče, vzhledem k dosavadním zkušenostem jsme se rozhodli začít zadávat práci žákům 2.stupně hromadně vždy v pondělí a to na celý týden dopředu. Pro žáky z toho plyne výhoda, že si mohou práci na celý týden dopředu rozplánovat a nemusí se každý den dívat na stránky a zjišťovat,co přibylo. Termíny plnění si ale hlídejte!!! Neznamená to ale, že nebudete s vyučujícími v kontaktu celý týden, stále je zde možnost výuky online, termíny a časy se ale dozvíte vždy v pondělí.
Do 15.5.2020
Zadáno: 14.4.2020
Dobrý den, rodiče a žáci.
Od tohoto týdne budou veškeré práce a úkoly zadávány duplicitně sem i na Google Classroom (GC), proběhne zkušební týden pro práci v GC. V případě jakýchkoli potíží kontaktujte svého třídního učitele.
Od příštího týdne budeme komunikovat již jen na GC.